Zespół Szkół w Pawłosiowie

KLASA V

15 - 19.06 - pobierz

08 - 10.06 - pobierz

01 - 05.06 - pobierz

25 - 29.05 - pobierz

18 - 22.05 - pobierz

11 - 15.05 - pobierz

04-08.05 - pobierz

27 - 30.04 - pobierz

20 - 24.04 - pobierz

15 - 17.04 - pobierz

06-08.04 - pobierz

30.03-03.04

 

PONIEDZIAŁEK [30.03.2020r.]

Przedmiot

Zakres materiału

Nauczyciel

Termin realizacji zadań

Sposób monitorowania postępów uczniów

J. POLSKI

Temat: Spotkanie z prasą
Zapoznanie z wiadomościami z podręcznika s.271-274
Do zeszytu wypisać ludzi, którzy zajmują się tworzeniem prasy  s.272 (bez definicji)
Przepisać ze strony 271 schemat: Rodzaje prasy
Temat: Wielokropek.
Zapoznać się z wiadomościami. Podręcznik s.279 i wykonać ćw.2

p. A. Jamrozik

30.03.2020

Zdjęcia na pocztę elektroniczną

HISTORIA

Temat: Polska spichlerzem Europy.
Temat: Polska spichlerzem Europy – praca z mapą historyczną. Ćwiczenie 5.1 – na jego podstawie napisz jakie towary wywożono z Polski  a jakie sprowadzano. Podsumowanie ćwicz.6 przepisz do zeszytu jako notatkę pod lekcją.  www.epodreczniki.pl

p. I. Pichitko

30.03-03.04.2020

Kontakt e-mail, sms

 

WTOREK [31.03.2020r.]

Przedmiot

Zakres materiału

Nauczyciel

Termin realizacji zadań

Sposób monitorowania postępów uczniów

MATEMATYKA

Temat: Figury na płaszczyźnie – ćwiczenia
Powtórzenie wiadomości o kątach, trójkątach i czworokątach
Wykonać z zeszytu ćwiczeń: ćw.3,4,s.41, ćw.5,6,s.42, ćw.9,10,s.43,      dla chętnych: ćw.11,12,s.43
(dokładne informacje zostaną przesłane uczniom e –mailem)

p. L. Guminiak

31.03.2020

Kontakt mailowy

J. ANGIELSKI

Temat: The Superfriends – praca z tekstem.
Podręcznik s. 81, z. 8, 9.

p. B. Urbańska-Siuta

31.03.2020

Zajęcia online poprzez Messenger 31.03.2020
godz. 9.30 / 10.00

MUZYKA

Temat: Muzyka i przyroda. Muzyka ilustracyjna i programowa. – lekcja 26
- Wysłuchaj utwory:
E. Grieg, Poranek z I suity „Peer Gynt”, N. Rimski-Korsakow, Lot trzmiela z opery Bajka o carze Sałtanie, L.C. Daquin, Kukułka, M. Musorgski, Noc na Łysej Górze, C. Saint-Saëns, Słoń z cyklu Karnawał zwierząt
- Wyjaśnij terminy: muzyka programowa, muzyka ilustracyjna

p. M. Czarny

31.03.2020

Zdjęcia prac wysłane przez uczniów na adres mailowy

INFORMATYKA / PROGRAMOWANIE

Temat: Programowanie – zdobywamy nowe umiejętności
Ze strony https://studio.code.org/s/course3 z kursu 3 wykonać lekcje 1 – 6

p. B. Mongard

07.04.2020

Zdjęcie/zrzut ekranu

 

ŚRODA [01.04.2020r.]

Przedmiot

Zakres materiału

Nauczyciel

Termin realizacji zadań

Sposób monitorowania postępów uczniów

J. POLSKI

Temat: Pisownia nie z różnymi częściami mowy
Zapoznać się z wiadomościami
z podręcznika s.280-281. Wykonać ćw.4 s.271

p. A. Jamrozik

1.04.2020

Zdjęcia na pocztę elektroniczną

GEOGRAFIA

Temat: Nasza Ojczyzna.
Na podst. wiadomości z lekcji przedstaw położenie geograficzne swojego województwa ( do oceny na 20.04 w zeszycie). www.epodreczniki.pl

p. I. Pichitko

01.04.2020

Kontakt e-mail, sms

BIOLOGIA

Temat: Paprotniki. 
1. Środowisko życia paprotników.
2. Ogólna budowa paprotników.
3. Znaczenie paprotników w przyrodzie i dla człowieka.
Notatki  i zadania proszę wykonywać w formie rysunków, schematów, tabel, mapy mentalnej. Nie przepisujemy podręcznika.
Film ,, Paprotniki – skrzypy , widłaki, paprocie …wszystko. Powtórka z biologii youtube”.

p. K. Bereza

01.04.2020

Zadania proszę odesłać na maila             w dniu zajęć najlepiej do godz. 16

RELIGIA

Z racji niemożliwości uczestniczenia w drodze krzyżowej
w kościele, sam lub z rodzeństwem w domu odprawię drogę krzyżową. Pomocą może mi służyć filmik https://www.youtube.com/watch?v=X9Vzvn94Fd0 

Ks. L. Gocek

03.04.2020

 

 

23-27.03

Przedmiot

Zakres materiału

Termin realizacji zadań

Sposób monitorowania postępów uczniów

Język polski 

 

1.Temat: Zdanie pojedyncze nierozwinięte i rozwinięte
Podręcznik s.217
Przypomnienie wiadomości.  Ułożyć 5 zdań nierozwiniętych i rozwinąć je, podkreślić podmiot i orzeczenie ,oddzielić grupę podmiotu od grupy orzeczenia.(na środę 25.03.2020r.)
2. Wykres zdania pojedynczego. Przeczytać wiadomości z podręcznika s.218-219.Wykonać ćwiczenie 5,6
3. Przecinek w zdaniu pojedynczym s.220-221.Zapoznać się z wiadomościami i wykonać ćw.1,2,3
4. Piszemy opowiadanie odtwórcze.
Zapoznać się z przykładowym opowiadaniem w podręczniku na str.226. Uzupełnić ćwiczenie str. 227. Napisać opowiadanie odtwórcze na podstawie mitu o Demeter i Korze. (na poniedziałek 30.03.2020r.)
5. Jak rozpoznać podmioty szeregowy i domyślny? Wiadomości podr. 236/237. Ćwiczenia do zeszytu 1,3,4,6.

1,2:   23.03.2020r.

 

 

3:     25.03.2020r.
4:     26.03.2020r.

5.     27.03.2020r.

1-5: Zdjęcia przesyłane na skrzynkę mailową.

Język angielski

Temat: Zastosowanie czasownika to be w czasie Past Simple – zdanie twierdzące i przeczące.
Przerysować tabelkę do zeszytu. (wiadomość e-mail)
Podręcznik: str. 78, z. 2 (do zeszytu)
Zeszyt ćwiczeń: str. 34, z. 1,2,3

23.03.2020

Zdjęcia przesyłane na skrzynkę mailową

Temat: Zastosowanie czasownika to be w czasie Past Simple – pytanie.
Przerysować tabelkę do zeszytu. (wiadomość e-mail)
Zeszyt ćwiczeń: str. 34, z. 4
Rozwiązać zadania przesłane mailem.

26.03.2020

Zdjęcia przesyłane na skrzynkę mailową

Temat: Utrwalenie materiału.
Ćwiczenia online:
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/

English_as_a_Second_Language_(ESL)/Was_or_were/

Was_or_were$_yr18112if

https://elt.oup.com/student/stepsplus/lv2/unit6/

?cc=global&selLanguage=en

27.03.2020

Aktywność w aplikacjach

Matematyka

Temat: Figury na płaszczyźnie
Wykonanie testu online a następnie zapisanie rozwiązań w zeszycie ( wiadomość e-mail)
Temat: Figury przystające
Rozwiązać zadania przesłane mailem.

25.03.2020

 

27.03.2020

Zdjęcia przesyłane na skrzynkę mailową

Biologia

Temat. Mchy. Proszę przeczytać rozdział. Opisać znaczenie mchów  w przyrodzie i dla człowieka.

26. 03. 2020

 

Geografia

WWW.epodeczniki.pl
T:Błękitna planeta Ziemia.
-przepisz do zeszytu słowniczek
-poćwicz na atlasie geograficznym rozkład lądów, oceanów, mórz

23-27.03.2020

e-mail

Historia 

WWW.epodreczniki.pl
T:Kto mieszkał na wsi i czym się zajmował?
Wpisz do zeszytu ćwicz.1
T:Praca na polu.
Na pdst .powyższych lekcji napisz wypracowanie nt.”Jak wyglądało życie chłopa?”

23-27.03.2020

e-mail

Informatyka

Programowanie 

Projekt w programie Baltie – str. 99 zad. 2

27.03.2020

Prace przesłane na adres b.mongard@gmail.com

Plastyka /technika 

Temat: Kompozycja klasyczna w sztuce klasycyzmu
Na podst. tekstu zrobić krótką notatkę do zeszytu

Temat: Zdrowie na talerzu.
Na podst. tekstu ćw.  3 ,4 do zeszytu

27.03.2020

Zdjęcia prac przesłać na adres mail: mmikrut@interia.eu

Muzyka

„Muzyka źródeł. Jak muzykowano w prehistorii” – lekcja 23
- Przeczytaj tekst z książki.
- Wypisz najstarsze instrumenty muzyczn
- Wysłuchaj za pomocą internetu muzykę afrykańską :
„Baba Yetu (By Christopher Tin) Lord's Prayer in Swahili - Alex Boyé, BYU Men's Chorus/ Philharmonic” oraz opisz emocje związane z tym utworem.

 

Wszystkie prace proszę przesłać na adres mail:
monikacz2095@gmail.com

Wychowanie fizyczne

Zadanie 1.
Zapoznaj się z zasadami przeprowadzania rozgrzewki (otrzymasz na prywatnego e-mail), wykonaj podaną rozgrzewkę oraz dopisz jedno swoje ćwiczenie na określoną partie mięśniową i odeślij opisane ćwiczenie na podany e-mail.
Zadanie 2.
Czym jest zdrowie. Jakie czynniki wpływają na zdrowie.
Zapoznaj się z prezentacją (którą otrzymasz na prywatnego e-mail), a następnie wypełnij arkusz pracy (również na e-mail). Odręcznie wypełniony arkusz pracy zeskanuj lub zrób zdjęcie i odeślij na podany e-mail.

Zadanie1.
25.03.2020 r.

Zadanie 2.
28.03.2020 r.

Wszystkie zadania, prace, prezentacje i inne wytwory pracy ucznia, Uczeń przesyła na e-mail.
arek.zaw@tutanota.com

Gra w szachy

Gra w debiucie. -  https://szachydzieciom.pl/?page_id=3267#1
Partia włoska. - https://szachydzieciom.pl/?page_id=5800#1
Interaktywny podręcznik do nauki gry w szachy.

Zapoznaj się definicją i podstawami debiutu szachowego. Przeprowadź analizę partii włoskiej. Przepisz  najważniejsze informacje do zeszytu. Odtwórz partię włoską na podstawie informacji zawartej w powyższym linku.
Materiał pomocniczy przesłany zostanie na wskazany adres e-mail.

25.03.2020 r.

Wszystkie zadania, prace, prezentacje i inne wytwory pracy ucznia, Uczeń przesyła na e-mail;
arek.zaw@tutanota.com

Religia

 

Nauczyć się stacji Drogi Krzyżowej i wykonać do jednej stacji ilustrację

26.03.2020

Należy zrobić zdjęcie i przesłać na adres krufkag@gmail.com

 

16-20.03

Język polski:

Powtórzyć mity, przygotować związki frazeologiczne z poznanych mitów

Powtórzyć części mowy

Przeczytać lekturę "Tajemniczy ogród" F.H. Burnett https://lektury.gov.pl/lektura/tajemniczy-ogrod

Przygotować 30 pytań do konkursu mitologicznego

Język angielski:

Słownictwo Unit 5: https://quizlet.com/pl/496138554/steps-plus-unit-5-nature-flash-cards/

Słownictwo Unit 6: https://quizlet.com/pl/496138200/steps-plus-5-unit-6-my-town-flash-cards/?new

Podręcznik: str. 75, z. 1,2 / str. 77, z. 2,3,4

Zeszyt ćwiczeń: str. 32, 33, 37

Materiały powtórzeniowe: https://elt.oup.com/student/stepsplus/?cc=global&selLanguage=en

Matematyka:

Podręcznik str. 139 - Przed klasówką 1 - 8

Ćwiczenia niebieskie - uzupełnić str. 3 - 38 (niezrobione zadania) oraz 41 - 44

Biologia:

Proszę przeczytać i przypomnieć sobie wiadomości z trzech tematów; Korzeń, Pęd, Liść. Następnie ułożyć krzyżówkę z pytaniami do hasła "Fotosynteza" oraz wyjaśnić to hasło.

Historia:

Dokończyć opis rozpoczęty na lekcji

Geografia:

Ćwiczyć rozmieszczenie lądów i oceanów na mapie w atlasie

Informatyka:

Zadania str. 97 / zad. 1, str. 99 / zad. 2, str. 100 / zad. 3

Link do pobrania programu Baltie 3: https://www.sgpsys.com/pl/B3.asp

Muzyka:

Muzyka źródeł Nr lekcji 23 - przeczytać z podręcznika

Technika

Przeczytaj temat "Zdrowie na talerzu" wykonaj ćwicz.3,4 do zeszytu,

Plastyka:

przeczytaj temat "Kompozycja statyczna w sztuce klasycyzmu" zrób notatkę do zeszytu

Religia

Nauczyć się stacji Drogi Krzyżowej i wykonać do jednej stacji ilustrację (należy zrobić zdjęcie i przesłać na adres krufkag@gmail.com)

 

 





Projekty

Mega Misja

Świetlica szkolna – przestrzenią dla edukacji, rozwoju i zabawy

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa

Szkoła Dobrego Wychowania

Razem odkryjmy świat programowania

Bezpieczna +

Rodzice i dzieci - powietrze bez śmieci

Apetyt na zdrowie


Certyfikaty

Bądźmy poszukiwaczami AUTORYTETU

Świetlica szkolna – przestrzenią dla edukacji, rozwoju i zabawy

Szkoła Dobrego Wychowania

Krajowy certyfikat Szkoły Promojącej Zdrowie

Zaczytana szkoła

Chrońmy dzieci


Polecane strony